Tuesday, September 23, 2008

Not so pretty picture

Kävinpäs taas neulan alla lauantaina. Oli vähän pikasempi ja aika paljon mielenkiintosempi sessio mitä osasin oottaa. Ei tehty tällä kertaa muutako toi teksti ja varjostukset siihen ympärille. Tykkään kovasti tähän asti tehdystä työstä. Tekstin fontti on just mulle sopiva. Hieman kaunoinen mutta ei silti liian koukeroinen :) Aalloista mun on vissiin turha ees alottaa taasen. Ne vaan on niin hienot. Jos yhtään on mun kans jutellu tai muuten kommentointia kuullu ni kaikki tietää että tykkään ja perkuleen paljon tuosta kuvasta! Ei siis mene eurot hukkaan tuossa, vaikka tiedänkin että eräät niin aattelee. Mut pääasia kai son että minä ite tykkään :D

Valmiista tatuoinnista en valitettavasti vielä ole kuvaa saanu. Pittää yrittää tällä viikola ottaa. Vaikka viikonloppuna viimeistään sit kun sen pitäs alkaa olla aika hyvin parantunukki jo. Mutta sellasen hienon "öh, not so pretty-kuvan" otatin kuitenki Iitalla jo heti kuvan teon jälkeen. Son jotenki tosi hauska kun siinä on ne siteetkin vielä paikallaan :D Mutta kyllä siitä kokoluokan ainaki hyvin näkkee. Että ne jotka ei kuvaa ole vielä nähneet voipi kans todeta että kylläpäs se vaan on iso! xD


Siitä mielenkiintosesta osiosta sitten kans... Oon sitä yssikseni ainakin hiritelly muutamaan kertaan. Sain nimittäin muitakin uusia kuvia ihooni. Ja vielä ihan ilmatteeksi. Ne kuvat vaan ei valitettavasti pysyny kauheen pitkään, tussilla kun ne oli vaan tehty. Mut saimpahan ihan oikian kuvaidean (taas). Ihanko niitä lissää siis ees tarttisin. Mut minkäs teet kun tatuoija ihan välttämättä haluaa piirtää mun iholle uusia ideoita mitä se sai siinä kun melkeen yläosattomisa teetin omaa kuvaideaani :P

Mut oli se sen verta hieno idea ja hieno piirros, että voisin sen vaikka ottaakkin. Ehkä sitten joulun jälkeen, veronpalautuksilla. Aika hauska yksityiskohta oli sekin, että oon miettiny lintu-tatskaa jo aika pitkään mut en oo oikeen tienny millasen haluisin, mihin sen haluisin, mitä muuta kuin sen linnun haluisin. No nyt tuli idea. Ja vielä sellanen idea, mikä yhistäs hienosti mun selän kuvat tähän uuteen. Niin se uus sitten tulis rintaan. Siihen se ainaki sen piirteli lauantaina. Harmi vaan kun oon melkeen vannonu että rintaani en ikinä kuvaa ota... Mutta kun tää ei oikeen meinais mahtua mihinkään muuale. Ellei sitten alaselkään... Hmmmm... That's an idea too... xD

3 comments:

Anonymous said...

teillä käy aika hyvin yksiin nuo ideat tuon tatskaajan kans. pelottavaa :D uus inspis on jo valmiina ennenkuin edellinen valmistuu..

Heljä

Bortsa said...

mullahan on nuita inspiksia ja ideoita jo vaikka ja kuinka!! Ei nää kuvat taida vielä tähän loppuu, hihii :D Kohta on koko kroppa tatskattuna niinko joku jo aikoja sitten pelkäskin. Mut haitanneisko tuo!? xD

Unknown said...

joo, ei ollu vaikea arvata, että ei se tähän jää :)

H