Friday, May 02, 2008

Vappu voi sekottaa pään

Mie unohin eilen laittaa nukkumaan. Sen sijaan leivoin suklaakakun keskelä yötä ja katoin Stranger than fictionin (tykkään kovasti Maggie Gyllenhaalista ja Dustin Hoffmanin äänestä) ja Atonementin. Todella kaunis ja ammatillisesti kiinnostava ja haastava leffa. Oisin niin halunnut olla seuraamassa kun ne kuvas sitä yhtä rannikkokohtausta. Viiden minuutin pitunen kohtaus, joka on kyvattu yhteen putkeen koko homma. Ja kohtauksessa on mukana ainaski joku 300 ihmistä. Todella haastavaa ja erittäin mielenkiintosta sanon minä. Mutta suosittelen leffaa niillekkin jotka ei ihan tollasia asioita kato leffoissa, oli se sen verta hyvä :)

Aamuseittemältä mie sitten kävelin yövaatteissa kaupungin läpi Pikisaareen ottamaan valokuvia. Oli varmaan erikoisin vappu mulle ikinä. Mut silti oon siihen tosi tyytyväinen. Ei oo pitkään aikaan ollu niin tyyni ja hyvä olo kuin nyt. Tuntu kerrankin siltä, että on oikiassa paikasa oikiaan aikaan. Muistin miksi tykkään niin kovasti yksinolosta, musiikista ja ennen kaikkea valokuvaamisesta. Vahvistu valtavasti myös se minkä oon oikeestaan tienny jo kauan aikaa. Tästä kun sais ittellensä ammatin niin oisin ehkä maailman onnellisin ihminen :)

Ei niistä kuvista tullu ehkä ihan parhaimpia mut kyl sieltä muutama helmi mun mielestä löyty. Joten olihan niitä taas pakko esitellä.











P.S. Mun lemppareita on toi viiminen kuva ja se missä on ne kaks pulua sillankaiteella. Varsinkin toi viiminen on mun mielestä tosi onnistunut kuva. Ja niissä puluissa on vaan jotain tosi hellyyttävää :)

No comments: