Thursday, June 26, 2008

It's Really Happening!! :D

Niin ihmiset merkatkaa kalenteriinne elokuun 15. klo 9.00. Se on mun onnen päivä ihan varmasti! Sillon nimittäin saan uuden tatuoinnin selkääni. Eikä muuten tule mikkään kovin pieni kuva siitä. Koko yläselän pitäs peittää näillä näkymin :D

Tänään vein ideani tatuoijalle ja se ideoi siitä vielä hienomman kuin mie olin ite aatellut. Sain vielä lisättyä siihen muutaman kivan pienen idean jonka sain ihan viime tingasa. Awesome!! Ei jaksas millään oottaa!! Ihanaa!!

Juu nyt te kaikki (tai ainakin suurin osa, tiedätte kyllä ketkä) varmaan aatteletta että oon skitsahtanu ihan kokonaan. Sellanen on ollu nimittäin aika monen reaktio kun oon asiasta niille sanonu. Keskustelua käydään, että mitä se Aakkosen tyttö nyt on taas muka keksiny. Yleisin kommentti on ollu että siehän pääsisit sillä samalla rahalla ulkomaille. Ni se maksaa about 400 € se kuva. Juu tiietään että ulkomaille pääsis ja vaikka kuuhunkin, mut ihan sama mulle. Haluun tän kuvan. Oikeesti. Tykkään siitä ideasta ihan älyttömästi. Oikeesti. Siinä on kaikki mikä mulle on todella tärkeetä. Niin että tiiättä!! Että sanokaa mitä haluatta, mie meen neulan alle kuitenkin elokuussa! Ja aoin nauttia joka ikisestä tuskasesta sekä vähemmän tuskasesta hetkestä ihan täysillä! Ja olla ilonen että oon saanu jottain niin isoa ja upeaa aikaseksi ihan vain ittellenne. Älkää kattoko sitä, jos ette tykkää. Ihan niinko mie sitä teille haluisin näyttääkkään. Tai oikeestaan haluan. Ihan vaan kettuillakseni. Että siinäpä kattokaa ja kauhistelkaa. Mulla kiinnostaa yhtä paljon kun kilo sullaa pahan hajusta paskaa!!!

Minunpa on selkäni ja rahani ja saan tehä niillä ihan mitä itte halluun. And that's that!!

No comments: