Tuesday, June 03, 2008

Uutta tatuointia mielessä...

Mie oon jo jonkin aikaa miettiny uutta tatskaa. Eli siitä asti kun edellisen iholleni sain. xD Oon jo suunnitellu sille paikan ja tiiän että haluun siihen jonkun tekstin. Pitemmän aikaa oon kypsytelly mielessä tekstiä "I love dreaming, I love passion, I love fever" Ja tuohon mie oon alkanu tykästyyn oikeen kunnola. Enemmän kun muihin ehotuksiin mitä oon keksiny. Toi on silleen selvä, mutta kuitenkin tarpeeksi abstrakti, että sitä vois katella pitempäänkin. Halusin jonkun positiivisen tekstin. Tai siis sellasen, joka kuvastais sitä halua päästä pohjalta ylöspäin, piristyä ja olla onnellinen, mutta olematta kuitenkaan liian päivänselvä teksti. Joku joka kuvaistais tätä tän hetkistä olotilaa kun mieli alkaa tyyntyä pikkuhiljaa ja sitä, että enää ei ahista enää niin paljoa. Jotain mikä kertois masennuksen voittamisesta ja itsensä löytämisestä.

Lapkon Killer Whales biisi on mulle just tuota. Son ensimmäinen niitten biisi, josta aloin tykkäämään ja on edelleen mun suosikki. Ja varsinkin noi kolme ekaa säettä kolahtaa mulle tosi kovaa. Aina kun ne kuulee, ni tulee sellanen hyvä mieli ja jotenki vahvempi olotila. Noi kolme "pääsanaa" niissä on tosi hienot ja ne kertoo paljon. Ne siis mie haluisin naputtaa iholleni. Muistuttamaan, että vaikeudetkin helpottaa ja niistä voi päästä yli kun tarpeeksi yrittää ja uskoo itteensä. Tuolleen mie haluisin suhtautua asioihin. Toteuttaa unelmani enkä vaan unelmoida niistä. Intohimoisesti tarttua uusiin mahdollisuuksiin. Tuntea sellaista paloa tehdä jotakin, joka tuntuu niin omalta kuin vaan voi. Tehdä niistä unelmistaan totta, innokkaasti olla sitä mitä haluaa ja tuntea vahvasti sitä kohtaan mikä on ominta. Tuo teksti tatuointina ei siis vain muistuttais tästä huonon ajan ylipääsemisestä, mutta myös kannustas elämään täysillä (anteeksi kliseisyyteni) ja tekemään täysillä kaiken sen mitä haluaa tehdä.

Aluksi ideana mulla oli ottaa pelkästään toi teksti, mut pikkuhiljaa oon miettiny kaikkee muutakin lisää siihen. Ja vähän aikaa sitten mie sen keksin. Taisin kattoo Miami Inkiä vielä kun se välähti mulle :D Toi teksti tulee selkään siellä jo valmiina olevan timantin yläpuolelle. Siihen alapuolelle timantin kummallekkin puolelle tulee yks kuva. Vasemman puoleinen kuva kertoo mun unelmista. Ja se oikean puolimmainen kuvaa mun intohimoa eli kuvaamista. Siihen tulee siis kameran kuva. Siitä unelmakuvasta en oo vielä varma. Ehkä haluisin siihen jotain liittyen matkailuun tai mereen liittyvää. Sitä pitää vielä
miettiä. Siihen tekstin päälle ihan keskelle, periaatteesa niskaan, tulee kukan kuva. Tarkemmin ottaen kurjenkellon kuva. Son mun kuukauden kukka tai horoskooppikukka miksi niitä nyt ikinä sanotaankaan. En oo oikeen ikinä uskonu nuihin horoskooppihommiin, mutta toi jotenkin tuntu tosi paikkaansa pitävältä. Sen siis minä haluan. Ja se kukkakin on tosi nätti. Yksinkertainen mutta silti kaunis.

Nyt ei kun siis vaan rahaa säästämään.. Loppukesästä ois jo tarkotus tää projekti alottaa :D Hyvää tarkotukseen siis menee kesätyörahat taasen. Lopuksi tähän vielä kuvaus siitä millasia kurjenkello-ihmisten pitäis olla...

Kurjenkello 9.8. - 4.9.

Huomiota herättävä, erikoislaatuinen, luokseen kutsuva, ihastusta osakseen saava. Siinä laatusanoja, jotka kuvaavat kurjenkello-persoonaa. Kurjenkelloa et löydä joka mutkasta, mutta tavatessasi tiedät, että seura tulee miellyttämään. Kasvina kurjenkello pitää valoisista rinnelehdoista, samoin kurjenkello-ihminen rakastaa niin asumisessaan kuin koko elämänsä linjoissa valoa, ilmavuutta, tilaa ja vapautta; periaatteella antaa kaikkien kukkien kukkia! Kurjenkello haluaa, ja myös sopii, kukoistamaan samassa “kimpussa” mitä erilaisimpien kedonkukkien kera. Kurjenkello nostaa jopa metrisen vartensa muiden kellojen yläpuolelle ja tarkkailee maailmaa ennakkoluulottomin, ennennäkemätöntä ja parempaa etsivin katsein; mikään uusi ei ole niin erikoista, etteikö sitä kannattaisi kokeilla… Vaikeudet on tehty voitettaviksi. Kurjenkello elää täysillä aurinkoista päivää, syksy tulee myrskyineen, mutta ei kannata murehtia! Kurjenkellolle sopiikin vierelleen vankkavartisempi ja maanläheisempi kukka tukemaan, joka e koko ajan kurkottele maailman tuuliin. Kurjenkello voi suotuisien myötätuulien puhallellessa suurine “kalkattavine” kelloineen joskus unohtaa vierellään kasvavat kissan- ja variksenkellot, joten perusteellisesti rauhoittuen, tutkistelevaan itsetarkkailuun kannattaa uhrata aikaa.

1 comment:

Anonymous said...

nuo sun suunnitelmat kuulostaa ihan hyvältä, vaikka tuo kukka vähän yllätti. luitko tänään lehdistä, kun joku hullu (anteeksi!) oli tatuoinut kansanedustaja Lyly Rajalan naaman kuvan reiteensä!!!

-Heljä