Sunday, June 29, 2008

Syökää päänne perkele!!

Ei minä en edelleenkään osaa lukea ajatuksia kuten en eilenkään enkä sitä edellisenä päivänä. Minulle pitää kertoa mitä te haluatta ostaa ja miten voittonne lunastaa. Muuten en sitä voi tietää. Enkä edes viitsi arvata, koska teistä on aina niin mukava huutaa minulle pää punaisena jos satun arvaamaan väärin. Siis ihan helpottaakseni kummankin meidän elämää: vittu aukaiskaa suunne ja päästäkään ääniä kun haluatte jotakin. Sitä kutsutaan puhumiseksi meidän normaalien ihmisten maailmassa.

Ei me emme ole päiväkoti. Ei me emme ole täällä vahtimassa teidän lapsianne. Huom paino sanalla TEIDÄN! Se on TEIDÄN hommanne. Niin ja ei, meidän tavarat ei ole laitettu nätisti vain siksi että TEIDÄN lapsenne saisivat repiä ne alas ja hajottaa ne. Meillä ei myöskään ole lupaa piirtää pöytään tai muihin huonekaluihin. En tiedä miten teidän on kasvatettu (jos on kasvatettu ollenkaan) mutta meillä ei ole tapana tehdä niin. Ja jos jostain syystä tehdään niin, me emme hurraa vieressä ja kehu miten hienosti penikkanne osaa piirtää kiemuroita viivoja. Miltäs teistä tuntuisi jos minä tulisin piirtämään teidän pöytiinne?? Minulla olisi tosi kivoja permanenet-tusseja, jotka näyttäisivät varmasti todella hienoilta keittiönpöydässänne. Varoitan, että en ehkä ole kovin hyvä piirtämään, mutta en minä paljon huonompi voi olla kuin surkea mukulanne.

Ei meillä ei saa myydä alkoholia kuin kello 9.00-21.00 välillä. Huomaatko meillä on kyltit siitä ison nokkasi edessä?? Kyllä se koskee niin yhtä pulloa kuin mäyräkoiraakin. Eli en voi voi myydä sinulle edes yhtä pulloa. Ei se ei ole meidän oma tyhmä sääntö eikä edes Ärrän idiootti sääntö. Sitä kutsutaan Suomen laiksi. Oletteko kuulleet sellaisesta ikinä? Se on se säännöstö, jota meidän kaikkien suomalaisten, kuten teidänkin laisten ääliöitten, tulee noudattaa. Aina. Te ette ole poikkeus. Tässäkään tilanteessa. Ei minä en edes halua myydä teille sitä olutpulloa. Meillä menee myyntiluvat ja minulta työpaikka, jos sen teen. Ja minä tarvitsen tätä työpaikkaa enemmän kuin te sitä helvetin kaljapulloa. Jos vaikka yrittäisitte juoda joskus vähän vähemmän? Voisitte haistakkin vähän paremmalle. Vanha viina, valkosipuli ja kusihousut eivät ole hyvä yhdistelmä. Ihan vaan tiedoksenne. Eikä minua kiinnosta yhtään kuinka krapuloissanne te olette, kuinka monta päivää putkeen olette juoneet, kuinka vähän teillä on rahaa, koska saatte seuraavan kerran rahaa tai kuinka teidän mielestänne minä olen niin ihana, suloinen, herttainen tai jotain muuta yhtä inhottavaa. Minusta te olette vain ällöttävä, rasittava ja pahanhajuinen ja toivon teidän poistuvan hyvin pian ja pysymään poissa mahdollisimman pitkään. Niin ja teidän vitsinne eivät todellakaan ole hauskoja. Varsinkaan sen sadannen kerran jälkeen. Minä hymyilen ja nyökkäilen teille vain sen takia että se kuuluu työhöni ja saan siitä palkkaa!

4 comments:

Anonymous said...

ollu vissiin kohtuu"kiva" päivä töissä..

Heljä

Bortsa said...

aivan mahtava!!

Marjuli said...

Hihi, asiakas on aina vääräsä :D

Bortsa said...

no niin se meillä ainakin on :P