Sunday, April 20, 2008

Master of Movies

Jes, mie tein sen taas!! Sori kaisa mutta on ihan pakko leuhkii. Ees ihan vähäsen. Otettiin nimittäin Kaisan kans tänään matsi Master of Movies-pelissä. Son jo aika klassikko. Mulla on se punanen nappula. Sillä voittaa aina. No niinhän siinä kävi jälleen kerran. Vaikka pakko myöntää, että Kaisa anto aika pahan vastuksen. Taas kerran. Yhessä vaiheessa olin jo ihan varma, että nyt se pirhana voittaa. Mut eipä se olis eka kerta. Vaan toinen. Kerran se nimittäin mut on siinä pelissä päihittäny. Perskeles! Oon varma, että sillä kertaa mun peli kaatu siihen kun en muistanu maailman rasittavimman pikkutytön nimee. Son muuten Dakota Fanning, jos kellään kiinnostaa. :D Se nimi kannattaa muistaa, se tulee aika useasti esille tossa pelissä.

Okei, voi se kyllä olla ettei toi mun ainot heikko kohta ollu sillä kerralla. Ne on ne pirun ohjaaja-kysymykset, mitkä kosahtaa aina! Tänäänkin, kaikkiin muihin kysymyksiin tiesin aika helposti vastaukset, mut hitto niitten ohjaaja-kysymysten takia piti kiertää sitä rundia ties kuinka monta kierrosta lisää!! Rasittavaa! Eihän niitä kaikkia miljoonia ohjaajia voi muistaa ulkoa. Tai sitä mitä ne on ohjannu. Näyttelijät on paljon helpompia. Niistä näkee aina naamatkin ja kaikkee. Enkä oikeestaan ikinä kiinnitä niin suurta huomioo ohjaajiin. Mun huomio kiinnittyy aina kaikkein epäolennaisiin nimiin ja titteleihin leffoissa. Viime aikoina oon kovasti yrittäny ettii lopputeksteistä "mock-up artisteja". Haluun tietää onko niitä oikeesti, vai huijasko Panu meitä ihan kympillä. x) Ja enää ei ne Best Boytkaan kauheesti naurata. Nyt kun tietää, mitä tyyppejä ne oikeesti on. Kai.

Tässä pelissä kuitenki varmaan parhainta on sitaatit. Mistä hitosta noi pelin tekijät on vetäneet kaikkein älyvapaimmat leffasitaatit tohon peliin!? Nostan niille hattua kyl oikeesti. Jotkut niistä vaan on ihan hillittömiä. Tänään ehkä paras oli "Eihän asia minulle kuulu, mutta meitä tuijottaa lammas." Sille repeiltiin vielä pitkään pelin jälkeen :D

No comments: