Wednesday, April 09, 2008

Who killed Bambi?

Mulla on vissiin aina vähän liian kunnianhimoset ja isot nää mun projektit. Ja sit ne ei koskaan onnistu tai ainakaan valmistu ensimmäiseen sataan vuoteen. Halusin kuitenkin tehä tällasen videon. Oon halunnu tehä jo pitkään oikeestaan. Kati sitä vissiin jo joskus ideoikin ihan vähän niiden kotiintulon jälkeen. Aattelin aluks nimittäin valita koko vaihtarikeväältä valokuvia ja laittaa niiden taustalle biisejä, jotka muistuttaa siitä ajasta. No siitähän ois tullu valovuosia pitkä, mulla niitä valokuvia nimittäin piisaa. Kaikki on varmaan sen jo huomannu x) Eihän sitä ois saanu mitenkään julkastua täällä tai missään muuallakaan. Joten päädyin siis vähän pienempään ja helppotekoisempaan projektiin.

Tässä videossa on siis valokuvia siltä viikolta kun Kati ja Kaisa kävi Itävallassa mun luona kylässä. Taustalle laitoin Sex Pistolsin biisin Who killed Bambi. Tiedän, tekijänoikeudet periaatteesa kieltää mua julkasemasta sitä biisiä ilman lupaa. Juu olen käynyt tekijänoikeuskurssin vaikken siellä mitään hyödyllistä oikeen oppinutkaan. Mut laitanpahan silläkin uhalla tän videon tänne että sakot tai jottain muuta rangaistuksia tulis. En tiä avautuuko toi biisi kauheesti muille, mut tytöt ainakin tietää mistä on kyse :D Toinen vaihtoehto olis ollu Fröbelinpalikoiden Pumppulaulu, mut soli vähän liian lyhyt tähän tarkotukseen. Ja ehkä hieman liian rasittavakin. Who killed Bambi on vaan hauska ja uskokaa mua, se kuultiin aika moneen kertan ton yhden viikon aikana toukokuussa 2006. Aina yhtä mielenkiintosena versiona tietty.

Mutta tässä se siis on. Toivottavasti se vielä toimiikin :P Ehkä mä vielä jossain vaiheessa saan tehtyä siitä lopustakin ajasta jonkin sortin videon...

No comments: