Tuesday, February 10, 2009

Haaste perkeles

Sainpas Sannilta tällasen haasteen joku aika sitten. Aattelimpa siihen vastata vältellessä oikeita "töitä".

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

Eli tässäpi sitten tulee kuusi turhaa faktaa from my twisted mind...

1. Mulla ei ikinä ole ollut sitä yhtä parasta ystävää, ei ees lapsena. Tää ei ehkä ole mikään huono asia, koska mie saisin siitä ihan liikaa paineita. Mulla tulis sellanen olo, että mun pitäs olla täydellinen ja oikeenlainen koko ajan ja en sais ikinä tuottaa pettymystä missään mielessä sille toiselle. Loppujen lopuksi siinä tulis hulluksi sekä minä että luultavasti myös se ystävä. Tää ei sitten tarkota tietenkään sitä ettei mulla olis hyviä ystäviä. Niitä löytyy kyllä, onneksi :)

2. Mie lopetin joskus teini-iässä julkisesti omana ittenäni olemisen. Kuultuani liian paljon paskaa melkeen kaikesta mitä mie olin, oli vaan helpompi olla hiljaa ja kadota massaan ja antaa kaikkien ymmärtää että olin sellanen niinko nekin. Oon tehny sitä massaan katoamista ja myöntelyä niin kauan, että useimmiten nykyään en enää tiiä mikä on mua ja mikä sitä esitystä. Eli tämäkään ei ollut hyvä tapa elää, koska nyt kun luulisin ehkä mahdollisesti olevani valmis olemaan oma itseni myös negatiivista palautetta antaville tyypeille, en enää tiedä mikä on sitä minua ja mikä ei.

3. Mulla on ehkä maailman parhaat siskot. Suurimman osan ajasta ne on ihan apinoita ja meleko rasittaviakin , mutta niin miekin taidan olla niille. Eli me ollaan siis hyvä pari. Tai siis kvartetti. Kaikki yhtä sekoja :D Voisinkin melkein sanoa, että mun "oikian luonteen" näkee vasta ko on nähny mut niitten kans. Niitten kans ei voi olla muutako oma ittensä tai ainaki sinnepäin.

4. Mie en oo ikinä juonu kahavia. En ees maistanu. Ennen en juonu teetäkään oikeestaan. Nyt se menee vaikken sitä rakastakkaan.

5. Mie oon tosi aamu-uninen ihminen (yleensä). Voisin valvoa yleensä aina vaikka kuinka myöhään. Ja tykkäänkin valvoa. Öisin saan paljon enemmän aikaan ja sillon oon jotenki tehokkaampi. Saatan tyyliin alkaa leipomaan joskus puolenyön aikaankin jos siltä tuntuu. Tai siivoamaan :D

6. En tykkää tämmösistä tehtävistä. Ne on kauheen vaikeita. En osaa keksiä itestäni muutako negatiivisia juttuja ja sitten ko kirjotan niitä näihin ni tuntuu että haen vaan sääliä ja pakkokehuja ettet sie ny ihan surkia ole. Ja sit ko kirjotan jotain positiivista tai jotain mihin oon tyytyväinen itessäni, ni se tuntuu kauheelta ylpeilyltä. Siksi ehdotankin, että ens kerrala tällanen haaste tehään niin että muut joutuu kirjottaan musta turhia faktoja tai asioita mitkä luulee/tietää pitävän paikkaansa. Ja mie sitten kerron menikö ne oikein vai ei. Sovittu?

Kettään mie en tähän haasta, ellei ihan välttämättä halua tehä haastetta uudestaan, ko kaikki joiden blogeja mie seurailen on teheny tän jo.

No comments: