Tuesday, February 10, 2009

Uusi

Unohin äskeisestä tekstistä tooosi tärkiän jutun kokonaan. Uus tatuointi nimittäin koristaa ihoa. Taas :D Hienohienohieno se on!!! Ihimeen kauan olen kyllä osannut olla siitä hiljaa. Missään ko ei ole sitä tavanomaista mainostusta että uuden kuvan oon menossa ottaan. Tai no taitaapa olla enemmänkin se uutinen että meen Roihin, mutta EN mene ottamaan uutta kuvaa ;)

No ehkä tämä nyt saisi vähäksi aikaa riittää. Huom, vain ehkä. En lupaa mitään. Uusia ideoita kun on syntynyt taas niin pirun monta. Yksi idea jopa kokonaisesta sleevestä. Niin ja kun tatuoija ite sanoo että kyllä hän vielä sulle sen yhen tietyn kuvan (mistä olen jo hahmotelmankin nähnyt iholla..) tekee ni pakkohan sekin on vissiin joskus sitten tehä x) Kyllä mulle kelepaa, ko tyyppi asiansa ossaa ja kaikkee.

Kuvan tästä uudesta kuvasta laitan kohan saa otettua kuvan missä mun jalka ei näytä pelottavan sairaalta xD

No comments: